Merkboek Harrie Leenders

Tijdens mijn minor heb ik in samenwerking met Jorick van Lith en Roy Kerkhoff een merkboek gemaakt voor het bedrijf Harrie Leenders.
De doelstelling van mijn opdracht was om met het hele team (Alle medewerkers en partners die participeren aan het bedrijfsproces) van Harrie Leenders een optimale samenwerking te creëren, waarin ieder zijn vakkennis kon samenvoegen tot een goed coherent concept. Hierdoor zou Harrie Leenders vooruitstrevende producten kunnen blijven ontwikkelen.

Om dit te realiseren was het van groot belang dat de doelgroep, de betreffende partijen (medewerkers en partners), de merkwaarden van het merk Harrie Leenders leerden kennen. “Commitment” was hierbij het sleutelwoord. Iedereen moest met elkaar op dezelfde golflengte zitten en met hetzelfde doel en commitment een haard produceren.

Een merkboek was een middel om het merk Harrie Leenders over te brengen naar de partners. Hierin werd door de merkwaarden te visualiseren en te onderbouwen met korte teksten, een duidelijk beeld geschetst van de identiteit van Harrie Leenders. De samenwerking en gezamenlijke toewijding moesten hierin naar voren komen. Klik op onderstaande link om het merkboek te bekijken.

[book id='1' /]

voorafgaand van het merkboek was een adviesrapport opgesteld waarin werd geadviseerd hoe Harrie Leenders zijn team en partners kon activeren en motiveren om proactief, creatief en innovatief te participeren aan het bedrijfsproces.

Geen opmerkingen

U dient te zijn ingelogd om een opmerking te kunnen plaatsen.